Kako da uspešno započnete jutro

Kako da uspešno započnete jutro

Ako vas jutarnji bol natera da dignete ruke od svega i vratite se natrag u krevet, vreme je da promenite jutarnju rutinu. Uspešno započeto jutro zahteva ne samo racionalizaciju obaveza ujutru već i pravljenje planova noć pre.


Toplota i reumatske bolesti

Toplota čini čuda za ublažavanje ukočenih i bolnih zglobova. Podesite električno ćebe ili grejnu ploču da se uključi neposredno pre buđenje, idite pod topli tuš ili zagrejte svoju odeću pre nego što ćete je obući.

Lagano istezanje

Malo laganog istezanja ujutru popraviće vam raspoloženje za taj dan. A ne morate čak ni ustajati iz kreveta da biste to uradili. Dohvatite ruke iznad glave, savijte nožne prste, lagano pomerajte glavu na stranu. Pomerajte bokove levo pa desno, savijte i ispravljajte kolena. Ponavljajte sve dok se jutarnja ukočenost ne smanji.

Doručkujte

Pripremite uveče doručak koji će vas čekati narednog jutra u frižideru. Ujutru pripremite čaj ili sok i započnite dan.

Spremite odeću uveče za ujutru

Bol kod reumatoidnog artritisa najizraženiji je ujutru. Zato spremite odeću i stvari za posao uveče.

Jutarnje vežbanje

Vežbanje je odlično za otklanjanje bola. Jutarnji trening pojačava mentalnu i fizičku snagu. Zato se pridružite obližnjoj teretani ili prošetajte.

Jutarnja doza lekova

Neka vas jutarnja doza lekova protiv otklanjanja bola sačeka ujutru pored kreveta, sačekajte da počnu da deluju, a onda ustanite.

Sunčeva svetlost

Prirodna sunčeva svetlost šalje signale vašem mozgu i telu da se probude. Takođe, može podići nivo serotonina u vašem mozgu koji je povezan sa boljim raspoloženjem. Zato otvorite svoje roletne ili zavese čim se probudite kako biste mogli da se fokusirate i osvežite.

Napravite plan obaveza

Isplanirajte svoj dan. Ako kasnije odete na posao, možda ćete morati ostati do kasno ili završiti posao kod kuće.